Acest site folosește cookies. Continuarea navigării implică acceptarea lor. Mai multe informatii aici.
OK
Articole   -   Despre noi

Consultații gratuite pentru persoanele care suferă de afecțiuni dentare!

Unident Center întinde o mână de ajutor persoanelor care suferă de afecțiuni dentare și oferă consultații telefonice GRATUITE, indiferent dacă acestea sunt sau nu pacienți ai clinicilor. Această campanie se va derula până la redeschiderea clinicilor stomatologice și reintrarea în starea de normalitate.

 

În această perioadă, cele mai importante lucruri, dincolo de măsurile de prevenție privind răspândirea COVID19 sunt empatia și ajutorul necondiționat, de care este nevoie pentru ca totul să fie bine. Este nevoie ca fiecare dintre noi să conștientizeze că orice gest de susținere și ajutor contează, mai ales în contextul în care:

  • Numărul disponibilizărilor din domeniul HORECA a crescut exponențial;
  • Cabinetele stomatologice de practică privată sunt închise;
  • Clinicile private au program restrâns sau regim de consultații online;
  • Spitalele de stat sunt supra-solicitate;
  • Consumul responsabil, venit din nevoia de a economisi, este alegerea cea mai sigură, iar investiția în propria sănătate nu mai este o prioritate.

Chiar și în acest context dificil, viața nu se oprește: afecțiunile medicale și simptomele asociate afecțiunilor nu dispar, oamenii au în continuare nevoie de suport din partea specialiștilor (chiar mai mult decât în condiții normale), suport pe care îl pot găsi cu greu în această perioadă.

De aceea, pornind de la noua realitate cotidiană, alături de specialiștii din cadrul clinicilor și centrelor noastre de radiologie dentară, Unident Center a luat decizia de a ajuta GRATUIT pacienții care suferă de probleme dentare, prin consultații telefonice:

”Inițial, am luat această decizie pentru a ajuta pacienții clinicilor, deoarece foarte mulți dintre aceștia erau sub monitorizare sau în plin proces de tratament. Cum varianta consultației era exclusă prin Ordonanță Militară, ne-am gândit să oferim o consultanță telefonică, ca alternativă. A doua zi de la anunțul făcut pe canalele noastre online de promovare, am primit zeci de solicitări din partea oamenilor, care își doreau o simplă părere medicală,  o soluție pentru durerile dentare sau pentru diferite alte afecțiuni  pe care le aveau. Așa că am luat decizia de a extinde serviciul și pentru cei care nu sunt pacienții clinicii”, menționează doamna dr. Petronela Luca, manager general Unident Center.

20 solicitări telefonice pe zi, în creștere, la clinicile din Tulcea și Galați

 

 Odată cu implementarea deciziei de a ajuta pacienții și non pacienții clinicilor noastre, la numerele de contact ale  Clinicilor Unident Center au sunat în medie  un număr de 20 de persoane pe zi, toate cu probleme dentare medii  sau  cu afecțiuni care necesitau intervenții mai ample: În momentul în care am văzut numărul mare de solicitări, ne-am dat seama o dată în plus că am luat decizia potrivită. Ne bucurăm că putem ajuta oamenii cu afecțiuni dentare, care pur și simplu nu știu încotro să se îndrepte în această perioadă, în care cabinetele stomatologice sunt închise. Baza de date din cadrul Centrelor de Radiologie  Dentară Unident ne permite să evaluăm radiologic cazurile pacienților și să stabilim mai ușor diagnosticul. Ne bucurăm că reușim să ajutăm, adaptându-ne împreună la acest nou context. Satisfacția este imensă și vom derula această acțiune de ajutor specializat pentru comunitățile din care facem parte pe toată durata stării naționale de urgență, protejând și prevenind în același timp, spune dr. Petronela Luca, Manager General Unident Center.

 

În această perioadă 125 pacienți au primit recomandări sau rețete la Galați, 54 la Buzău și 82 la Tulcea. Luăm in calcul sa reluăm activitatea în clinici în viitorul apropiat dacă numărul pacienților care au nevoie de intervenție stomatologică de urgență crește.

Cine poate beneficia de consultație telefonică gratuită?

  • Pacienții clinicilor Unident Center
  • Persoanele care suferă de afecțiuni dentare sau prezintă alte probleme dentare în această perioadă, care nu sunt pacienții clinicii, dar au domiciliul în Tulcea, Galați sau Buzău.

Ce se întâmplă în cadrul consultației?

În prima fază, are loc preluarea telefonică  a pacientului de către asistenta medicală, care realizează anamneza, notând afecțiunile generale de care suferă pacientul și întocmește fișa medicală, total GRATUIT. Pacientul trebuie să detalieze pe cât de mult posibil simptomatologia (dacă are dureri dentare, la ce intensitate, cum doare, la ce stimuli e declanșată durerea,  dacă are o lucrare dentară  necorespunzătoare sau un tratament în lucru, etc).

 

Apelăm la baza de date a Centrelor de Radiologie Unident din cele trei orașe (Tulcea, Galați și Buzău) pentru a evalua starea de sănătate dentară a pacientului, pe baza investigațiilor radiologice existente. Toate informațiile obținute de la pacient sunt transmise medicului dentist, care stabilește diagnosticul și elaborează un plan de tratament, rețeta medicală și recomandările ce vor fi explicate apoi pacientului, pentru ameliorarea simptomelor și vindecarea afecțiunii. Cazurile complexe care necesită intervenție medicală vor fi direcționate către Unitățile UPU de pe raza județelor Tulcea, Galați sau Buzău, potrivit solicitărilor din Ordonanța Militară.

 

De la debutul acestei perioade dificile, ne-am pus constant în locul pacienților și am încercat să răspundem unor întrebări de bază: Unde mă duc în condițiile în care cabinetele stomatologice sunt închise? Ce fac atunci când mă dor dinții sau suspectez o infecție, la ajutorul cui apelez? Ce se întâmplă dacă am o complicație și nu îmi doresc să fiu unul dintre cei care suprasolicită spitalele de stat, a căror prioritate este cu totul alta acum? Odată ce am răspuns la aceste întrebări, ne-am dat seama că trebuie să acționăm pentru a ajuta. Lucru pe care l-am și făcut, sperăm ca inițiativa noastră să ajute cât mai mulți oameni. Pana acum, în intervalul de două săptămâni, doar doi pacienți din Tulcea au avut nevoie de intervenție la centrul UPU Tulcea, restul pacienților fiind consiliați și tratați de la distanță. În Galați, toate cazurile au fost tratate cu succes. Este una dintre metodele noastre de a da înapoi comunității respectul și încrederea investite în noi, concluzionează dr. Petronela Luca, manager general Unident Center.

Ajutorul necondiționat, cel mai important în aceste momente

Alături de noi în această perioadă este o echipă dedicată de profesioniști, medici și asistente medicale, care au rezonat de la bun început cu ideea acestei campanii:

 

”Marea taină a existenței nu constă în a trăi, ci în a ști pentru ce trăiești. Traversăm o perioadă puțin mai neplăcută pentru toată lumea, consider că la finalul acestei perioade, mulți dintre noi vor fi mult mai puternici. Mă simt onorată să fac parte din echipa Unident, care în această perioadă oferă pacienților asistență gratuită. Să pot ajuta pacienții în aceasta perioadă mă face să mă simt un om util și sunt bucuroasă că pot face lucruri frumoase pentru semenii mei.” - As. Mădălina Buzilă - Tulcea

 "E nevoie să simți durerea și zbuciumul sufletesc al pacientului și să dorești să-l ajuți. În această perioadă pandemică, neavând suportul nostru fizic, am fost alături de pacienții noștri cu rețete și recomandări medicale, oferite cu mult altruism și empatie. Feedback-ul a fost emoționant, iar  mulțumirile lor au mers direct la suflet" - As. Mădălina Corleanca - Galați

Numerele de telefon disponibile, ce pot fi apelate pentru a beneficia de consultanță medicală GRATUITĂ sunt:

Donație către unitățile UPU

Tot în ideea de a ajuta, clinicile Unident CENTER au donat  către unitatea UPU Tulcea dezinfectanți, echipamente de protecție ultra-performante și lampă UV, achiziționate înainte de suspendarea temporară a activității clinicilor.

Lasă-ne un comentariu

Nu exista comentarii.